Česká Kanada

vizuální styl a logo

 

Turistická oblast Česká Kanada leží ve východní části Jihočeského kraje a sdružuje více než 50 obcí nejen na území samotného přírodního parku Česká Kanada, ale patří sem i oblast Jindřichohradecka a Dačicka. Drsná, ale krásná příroda, dechberoucí památky a místa, která stojí za objevení.

Zachovalá a čistá příroda je to, čeho si návštěvníci i místní obyvatelé velmi cení. Velkou část území turistické oblasti tvoří tři přírodní parky – Česká Kanada, Homolka – Vojířov a Javořická vrchovina. Najdete zde nespočet přírodních památek, rezervací a naučných stezek, které vás seznámí s přírodním bohatstvím tohoto kraje.

Na toulkách Českou Kanadou budete obdivovat skaliska a balvany roztodivných tvarů i zrcadlení půvabné krajiny v hladinách jihočeských rybníků. Omamná vůně lesa, rozsáhlé pastviny se stády dobytka, rozkvetlé louky a úchvatné vyhlídky vás vezmou
za srdce a nabijí přírodní energií.

Maturantka roku

vizuální styl a logo

 

Maturantka Roku je největší celorepubliková soutěž krásy pro dívky středních škol, která první maturantky oslovila již v roce 2010. Každý rok se do soutěže přihlásí okolo 700 dívek ze všech koutů České republiky, ze kterých odborná porota vybere 10 nejkrásnějších dívek.

Se změnou vlastníka licence se změnil kompletně vizuální styl prezentace, soutěž získala nový záměr
a připravila se nová marketingová linie spolu s refreshem komunikační
strategie. Nyní zahajujeme devátý ročník.

Nový rozměr: atraktivní regionální kola a grandiózní finále v Praze se silnými partnery.

Přidaná hodnota: vítězka zajistí výhru i své střední škole! Vybavení počítačové učebny, sportovnívybavení pro školu, stavební úpravy, to jsou možnosti pro školu, kterou budefinalistka zastupovat.

 

Hangar

vizuální styl a logo

 

Nový fashion store v novém nákupním centru Igy v Českých Budějovicích. Obchod nabízí kvalitní a stylové kolekce světoznámých značek Gas, Met a Salsa. Pokud se rozhodnete pořídit si nový kousek do šatníku právě zde, máte jistotu nadšasového designu a kvality.

Denim je v základním podnikání a DNA společnosti GAS. Je to jeho historie a její budoucnost. Neoddělitelný vztah, který označil jeho růst a rozpoznatelnost a který je i nadále jeho základním kamenem, je prvek, který se jeho kolekce točí kolem.Od roku 1984 společnost Grotto Group navrhuje, vyrábí a distribuuje kolekce pánské, dámské a dětské oděvy, obuvi a doplňků značky GAS.

Po celou dobu své existence se společnost MET průběžně mění a vyvíjí tak, aby její produkce byla neustále jak v souladu s aktuálními módními a lifestylovými trendy, tak samozřejmě také s potřebami svých zákazníků. Od samého počátku existence společnosti MET je kladen absolutní důraz na maximální kvalitu a všestranný servis, a to jak pro velkoodběratele, tak zejména pro koncové zákazníky.

Salsa je portugalská značka od roku 1994, která byla průkopníkem v denim světě tím, že se specializuje na vytváření technických záchvatů, které upřednostňují a zlepšují fyziognomii těla, čímž se ocitá daleko nad konkurencí.

Jindřichohradecký půlmaraton

vizuální styl a logo

 

Jindřichohradecký půlmaraton je určen pro širokou veřejnost, profesionální i amatérské sportovce. Kromě několika úseků, se jedná o běh převážně silničního charakteru s převýšením necelých 300m. Jindřichohradecký půlmaraton není městský běh a profil trati je relativně vlnitý. Certifikovaná trať má délku 21,0975 km. Popis trati zde. Ti kdo si nevěří na zdolání celé trati, mohou spojit síly ve dvoučlenné štafetě. Pro účastníky napříč generacemi je připravený městský rodinný běh (procházka) v délce cca 2,2km podél břehů řeky Nežárky.