Opravdu potřebujete nové logo?

Mám logo, tak proč to měnit?

Logo je velmi často první věc, kterou si klient na Vaší firmě všimne. Stejně tak, jako se podívá při osobním kontaktu na Vás. Opravdu jste spokojeni se svým logem, které přesně zobrazuje to, co má? Často jen stačí drobné úpravy nebo modernizace, aby bylo trendy a pro zákazníka zajímavé.

Své značky v průběhu let zmodernizovali téměř všechny společnosti. Jako například: Google, Apple, McDonalds, DropBox, Volkswagen a další.

Zákazníkovi taková změna přijde zajímavá. Ví, že Vaše společnost roste a vyvíjí se.

Logo není důležité

Jsou důležitější věci než logo. Například komunikace s klientem, dobře odvedené služby nebo kvalitní výrobky. Jenže podnikání je ucelený komplex věcí, které definují celou Vaši firmu. I jeden zaměstnanec může odradit klienta svým vystupováním nebo přístupem.

Stejné je to s logem. Můžete mít skvělé moderní logo a stejně nebude nic platné, když ho na recepci přivítá nepříjemná recepční, nebo nedostane odpověď na svou poptávku. Fungující firma má co nabídnout a i detaily mohou klienta přesvědčit, že Vy jste tou správnou firmou, kde vše funguje. 

Řekněte sami, jakou firmu byste si vybrali?

GPSON

Je to drahé

Opravdu? Nové logo Vám bude sloužit řadu let a umístíte ho například na tisíce letáků, vizitek, reklam, e-mailů. Oslovíte s ním řadu svých klientů a pokud se o něj budete dobře starat, může se z něj postupem let stát známá značka. Tato značka bude jen Vaše. Definice Vašeho úsilí se promítne do loga, které reprezentuje vše, co jste dokázali.

Pokud si stále myslíte, že logo nemá svou cenu, podívejte se na značky jako CocaCola, Dior nebo Facebook. Všechny tyto značky jsou k nezaplacení. Třeba jednou to bude i ta Vaše.

Logo není vše

Ano, logo skutečně není vše. Tak jak logo dává Vaší firmě tvář, vizuální styl ji obleče do skvěle padnoucích šatů. To jak komunikujete své produkty/služby ke svým klientům. Vizuální styl je soubor pravidel, které přesně definují, jak mají vypadat různé grafické prvky firmy. Od vizitek, přes hlavičkové papíry až po reklamní předměty.

Všechny tyto postupy jsou velmi důležité, aby klient dobře a přesně věděl s kým má tu čest. Oslovuje ho firma, která má do detailu připravenou komunikaci. Ví, že taková firma bude mít do detailu promyšlenou také službu/produkt, který chce nakoupit. Vy zase máte jistotu, že Vás klient pozná. Bude přesně vědět i když zrovna neuvidí logo, že se jedná o Vás.

Vyrobím si logo sám a zadarmo

Tak Vám držíme palce, aby to dobře dopadlo. Mnohdy to vypadá, že logo je jednoduché a zvládne to udělat každý. Internet je plný příkladů, které dokazují, jak velká chyba to může být.

Než se do toho pustíte, podívejte se na naši práci. Třeba Vás zaujme a domluvíme se na spolupráci.